Grafik zajęć

GRAFIK ZAJĘĆ NA WRZESIEŃ

grafik 09.2018

Chcesz z nami ćwiczyć? Wyślij SMS – oddzwonimy 

* zajęcia z gwiazdką- kontakt z prowadzącą

Ewa 503 062 536
Asia 660 353 896
Justyna 609 685 118
Magda 692 566 140

Opis zajęć:

 

Grupa początkująca

Przeznaczona dla osób, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z jogą lub tych, którzy chcą przypomnieć sobie podstawowe asany (pozycje jogi). Zajęcia odbywają się dwa razy w tygodniu, kończą się relaksem. Dzięki nim poznacie podstawy pracy z ciałem, nauczycie się prawidłowego oddychania, wzmocnicie swoje mięśnie, uelastycznicie stawy i poprawicie samopoczucie. Być może też odkryjecie swoją nową pasję…

Joga łagodna

Zajęcia przeznaczone dla osób, które chcą utrzymać dobrą formę, zrelaksować się, a są w trochę słabszej kondycji fizycznej (niedyspozycje, przemęczenie, osłabienie). Wykonujemy podstawowe asany, ale trwamy w nich krócej. Zajęcia kończą się relaksem.

Joga ogólna

Zajęcia przeznaczone dla osób, które regularnie praktykują jogę, znają podstawowe asany i chcą udoskonalić ich technikę.

Zdrowy kręgosłup

Zajęcia ukierunkowane na profilaktykę i terapię schorzeń kręgosłupa mające na celu likwidację uciążliwych bólów pleców. Doskonałe dla osób potrzebujących odnowy kręgosłupa oraz dla tych, którzy chcą zadbać o kondycję pleców po siedzącym dniu pracy. Podczas zajęć stosowane są asany odpowiednio dobrane do pracy z kręgosłupem i resztą ciała. Są to zajęcia, które uelastycznią twój kręgosłup, wzmocnią mięśnie nadmiernie rozluźnione i rozciągną mięśnie przykurczone, czyli przywrócą równowagę napięć mięśniowych. Większość ćwiczeń wykonujemy w pozycji leżącej, więc są odpowiednie nawet dla osób o bardzo słabej kondycji fizycznej. Lekcja zakończona relaksem.

BabyJoga*

„Coś dla mam i coś dla dzieci”

Zajęcia obejmują praktyczne ćwiczenia ruchowe pomagające w powrocie ciała po porodzie do stanu sprzed ciąży. Młodym matkom pomagają przywrócić elastyczność ścięgnom, zapobiegają bólom kręgosłupa, a niemowlętom pomagają w integracji doznań sensomotorycznych. Jest to również czas na wymianę doświadczeń i wzajemne wsparcie w rodzicielstwie.

Joga w ciąży*

Joga w tym wyjątkowym okresie pomaga utrzymać oczekującą matkę w zdrowiu, a dziecku w jej łonie pomagają zapewnić prawidłowy rozwój. Asany wzmacniają mięśnie miednicy i poprawiają krążenie krwi w okolicy miednicy, wzmacniają narządy rodne, ćwiczą kręgosłup (który stopniowo musi znosić coraz większy ciężar) uelastyczniają biodra, miednicę i wnętrza ud, rozluźniają brzuch. Przed rozpoczęciem praktyki koniecznie należy zasięgnąć porady lekarza, czy nie mam przeciwwskazań do praktyki. W przypadku prawidłowego przebiegu ciąży bez obaw można praktykować, do ostatniego miesiąca ciąży a nawet dnia porodu.

*zainteresowanych proszę o wcześniejszy kontakt telefoniczny 503062536 lub mailowy ewa@jogabialystok.com.pl 

Joga w chustach(“aerial joga”)**

Joga w chustach opiera się na tradycyjnej jodze, chusta stanowi pomoc w wykonywaniu asan. Ćwiczymy bez makijażu, obuwia, pasków, biżuterii i innych ostrych przedmiotów mogących uszkodzić chustę. Wszystkie pozycje/asany wykonuje się przy użyciu chusty/hamaka, wykonanej z delikatnej tkaniny i zawieszonej pod sufitem. Chusta wytrzymuje obciążenie dynamiczne do 600 kg. Nasze chusty wykonane są z mieszanki indyjskiej bawełny wzmocnionej przędzą poliestrową o specjalnym wytrzymałym splocie.

Podstawową zaletą jogi w powietrzu jest „pozbycie się” ciężaru własnego ciała, który ze stawów i kręgosłupa przeniesiony zostaje na chustę. W chuście można siedzieć, stać, leżeć.  Wykonywanie ćwiczeń w podwieszeniu rozluźnia i relaksuje. Pierwsze ćwiczenia oswajają z chustą i pozwalają wyzbyć się lęku przed przeniesieniem ciężaru całego ciała na hamak. Dla wielu osób pozycje sprawiające trudność w tradycyjnej jodze, okazują się bardziej swobodne, gdy wykonywane są w hamaku. Chusta ma za zadanie odciążyć stawy i kręgosłup ćwiczącego i pomóc mu się otworzyć, poczuć specyficzną lekkość ciała i umysłu. Ćwicząc jogę w powietrzu wzmacniają się nogi, ręce, brzuch, poprawia się krążenie i dotlenienie mózgu, co pozytywnie wpływa na koncentrację i koordynację wzrokowo-ruchową. W ciągu 60 min praktyki pracujemy z balansem, grawitacją, rozluźnieniem, aby na koniec zrelaksować się otulając przyjemną tkaniną chusty.

** osoby zainteresowane proszę o wcześniejszy kontakt przez SMS na nr 609685118

Mysore 

Zajęcia dla osób na każdym poziomie. Praktykujesz we własnym rytmie, nauczyciel pomaga Ci w zapamiętaniu sekwencji, daje Ci wskazówki i korekty dostosowane do Twojej praktyki danego dnia. Na zajęcia może przyjść każdy. Osoby początkujące powinny sobie zarezerwować ok. godzinę. Na zajęcia można przyjść o dowolnej porze tak, by zakończyć swoją praktykę wg godzin w grafiku. Styl Mysore to tradycyjna metoda nauczania ashtanga jogi, którą wprowadził Sri K. Pattabhi Jois. Uczysz się określonej sekwencji asan, która została stworzona tak, by oczyścić ciało z toksyn, wzmocnić je i zbudować elastyczność.

W tzw. dni księżycowe (pełnia, nów) zajęcia Mysore nie odbywają się

Dodaj komentarz

Order form

Please fill out the form and we'll get back to you asap