Rodzaje zajęć w naszej szkole Jogi

MuktiJoga, to miejsce, które stworzyliśmy z myślą o Was. W naszej ofercie znajdziecie różnorodne zajęcia m.in.  dla początkujących, zaawansowanych ( o różnym stopniu zaawansowania), zajęcia dla kobiet w ciąży, jogę w chustach („aerial jogę”), jogę dla dzieci, ashtanga jogę, vinyasa.  Chcemy zarazić  Was naszą pasją , abyście i Wy mogli korzystać z dobrodziejstw jaki daje praktyka. Sprawne ciało i harmonijny umysł.


Grupa początkująca

Przeznaczona dla osób, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z jogą. Poznają na nich podstawowe pozycje , jak wykonywać je prawidłowo, jak korzystać  z pomocy. Wzmocnią i uelastycznią ciało , wyciszą umysł , rozwiną uważność  :)


Joga łagodna

Zajęcia przeznaczone dla osób, które poznały już podstawowe asany, jednak nie czują się na siłach na uczestniczenie w zajęciach grupy ogólnej  (niedyspozycje, przemęczenie, osłabienie). Zajęci prowadzone w łagodnym tempie obejmując również łatwiejsze warianty bardziej zaawansowanych asan ( pozycje odwrócone)


Joga ogólna

Zajęcia przeznaczone dla osób, regularnie praktykujących jogę, znających podstawowe asany.


BabyJoga*

„Coś dla mam i coś dla dzieci”

Zajęcia obejmują praktyczne ćwiczenia ruchowe pomagające w powrocie ciała po porodzie do stanu sprzed ciąży. Młodym matkom pomagają przywrócić elastyczność ścięgnom, zapobiegają bólom kręgosłupa, a niemowlętom pomagają w integracji doznań sensomotorycznych. Zajęcia zawierają również, ćwiczenia dna miednicy według szwajcarskiej koncepcji Bebo. Jest to również czas na wymianę doświadczeń i wzajemne wsparcie w rodzicielstwie.

*zainteresowanych proszę o wcześniejszy kontakt telefoniczny 503062536 lub mailowy ewa@jogabialystok.com.pl  


Joga w chustach (“aerial joga”)**

Joga w chustach opiera się na tradycyjnej jodze, chusta stanowi pomoc w wykonywaniu asan. Ćwiczymy bez makijażu, obuwia, pasków, biżuterii i innych ostrych przedmiotów mogących uszkodzić chustę. Wszystkie pozycje/asany wykonuje się przy użyciu chusty/hamaka, wykonanej z delikatnej tkaniny i zawieszonej pod sufitem. Podstawową zaletą jogi w powietrzu jest „pozbycie się” ciężaru własnego ciała, który ze stawów i kręgosłupa przeniesiony zostaje na chustę. W chuście można siedzieć, stać, leżeć.  Wykonywanie ćwiczeń w podwieszeniu rozluźnia i relaksuje.

** osoby zainteresowane proszę o wcześniejszy kontakt przez SMS na nr 609685118


Joga w ciąży* 

joga w tym wyjątkowym okresie pomaga utrzymać oczekującą matkę w zdrowiu, a dziecku w jej łonie zapewnić prawidłowy rozwój. Asany wzmacniają mięśnie miednicy i poprawiają krążenie krwi w okolicy miednicy, wzmacniają narządy rodne, ćwiczą kręgosłup, który stopniowo musi znosić coraz większy ciężar, uelastycznia biodra, miednicę i wnętrza ud, rozluźniają brzuch. Przed rozpoczęciem praktyki , koniecznie należy zasięgnąć porady lekarza, czy nie mam przeciwwskazań do praktyki. W przypadku prawidłowego przebiegu ciąży bez obaw można praktykować, do ostatniego miesiąca ciąży a nawet dnia.

*zainteresowanych proszę o wcześniejszy kontakt telefoniczny 503062536 lub mailowy ewa@jogabialystok.com.pl  


Joga dla Dzieci 6-10 lat

Współczesne dzieci bywają rozkojarzone, zestresowane, często mają trudność ze skupieniem uwagi. Jak pomoc im się uspokoić i opanować sztukę koncentracji?
Pomocna w tym może być joga. W przyjemnej, zabawowej formie będziemy ćwiczyć uważność poprzez skupienie się na pozycjach ciała i oddychaniu. Poznamy ćwiczenia, które mogą okazać się przydatne w trudnych codziennych sytuacjach. Będziemy się rozciągać i wzmacniać mięśnie dobrze się przy tym bawiąc 🙂


Mysore 

Zajęcia dla osób na każdym poziomie. Praktykujesz we własnym rytmie, nauczyciel pomaga Ci w zapamiętaniu sekwencji, daje Ci wskazówki i korekty dostosowane do Twojej praktyki danego dnia. Na zajęcia może przyjść każdy. Osoby początkujące powinny sobie zarezerwować ok. godzinę. Na zajęcia można przyjść o dowolnej porze tak, by zakończyć swoją praktykę wg godzin w grafiku. Styl Mysore to tradycyjna metoda nauczania ashtanga jogi, którą wprowadził Sri K. Pattabhi Jois. Uczysz się określonej sekwencji asan, która na całym świecie wygląda tak samo.

W tzw. dni księżycowe (pełnia, nów) zajęcia Mysore nie odbywają się


 

Vinyasa Flow

To dynamiczne zajęcia jogi, w których łączymy ruch z oddechem. Sekwencja na zajęciach zależy w pełni od nauczyciela i jest zmienna. Bazą są powitania słońca w wielu kreatywnych wersjach. Każde zajęcia to coś innego – inne pozycje i inna praca Twojego ciała. Zajęcia dla osób na każdym poziomie – jeśli wcześniej nie ćwiczyłeś jogi – zgłoś to nauczycielowi. Na niedzielnych zajęciach będziemy skupiać się na wzmacnianiu – deski, pozycje balansowe – tego będzie dużo. Zakończymy relaksem, a zaczniemy ćwiczeniami oddechowymi.


Ashtanga podstawy

Kurs to 8 spotkań.
Pierwsze spotkanie we wtorek zaczniemy od krótkiego wprowadzenia teoretycznego.
Podczas kursu:
->nauczysz się optymalnego oddechu
->poznasz sekwencję powitań słońca A i B
->poznasz podstawowe pozycje stojące, siedzące, odwrócone i końcowe
->wzmocnisz ciało i zrelaksujesz umysł
->w programie kursu są także ćwiczenia wzmacniające i zwiększające Twoją mobilność


Kategorie: Joga Blog

Dodaj komentarz

Order form

Please fill out the form and we'll get back to you asap