Rodzaje zajęć w naszej szkole Jogi

MuktiJoga, to miejsce, które stworzyliśmy z myślą o Was. W naszej ofercie znajdziecie różnorodne zajęcia m.in.  dla początkujących, zaawansowanych ( o różnym stopniu zaawansowania), zdrowy kręgosłup (przygotowane z myślą o osobach, których praktyka może być utrudniona ze względu na stan zdrowia), zajęcia dla kobiet w ciąży, jogę w chustach („aerial jogę”), ashtanga jogę. Joga nami to coś więcej niż zwykłe ćwiczenia – to praca nad ciałem i duchem, która w zaowocować ma pobudzeniem Waszej energii  utrzymaniem witalności i odnalezienia wewnętrznej harmonii.


Grupa początkująca

Przeznaczona dla osób, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z jogą lub tych, którzy chcą przypomnieć sobie podstawowe asany (pozycje jogi). Zajęcia odbywają się dwa razy w tygodniu, kończą się relsem. Dzięki nim poznacie podstawy pracy z ciałem, prawidłowego oddychania, wzmocnicie swoje mięśnie, uelastycznicie stawy i poprawicie samopoczucie. Być może też odkryjecie swoją nową pasję…


Joga łagodna

Zajęcia przeznaczone dla osób, które chcą utrzymać dobrą formę, zrelaksować się, a są w trochę słabszej kondycji fizycznej (niedyspozycje, przemęczenie, osłabienie). Wykonujemy podstawowe asany, ale trwamy w nich krócej. Zajęcia kończą się relaksem


Joga ogólna

Zajęcia przeznaczone dla osób, które regularnie praktykują jogę, znają podstawowe asany i chcą udoskonalić ich technikę.


Zdrowy kręgosłup

Zajęcia ukierunkowane na profilaktykę i terapię schorzeń kręgosłupa mające na celu likwidację uciążliwych bólów pleców. Doskonałe dla osób potrzebujących odnowy kręgosłupa oraz dla tych, którzy chcą zadbać o kondycję pleców po siedzącym dniu pracy. Podczas zajęć stosowane są asany odpowiednio dobrane do pracy z kręgosłupem i resztą ciała. Są to zajęcia, które uelastycznią twój kręgosłup, wzmocnią mięśnie nadmiernie rozluźnione i rozciągną mięśnie przykurczone, czyli przywrócą równowagę napięć mięśniowych. Większość ćwiczeń wykonujemy w pozycji leżącej, więc są odpowiednie nawet dla osób o bardzo słabej kondycji fizycznej. Lekcja zakończona relaksem.


Joga w chustach (“aerial joga”)**

Joga w chustach opiera się na tradycyjnej jodze, chusta stanowi pomoc w wykonywaniu asan. Ćwiczymy bez makijażu, obuwia, pasków, biżuterii i innych ostrych przedmiotów mogących uszkodzić chustę. Wszystkie pozycje/asany wykonuje się przy użyciu chusty/hamaka, wykonanej z delikatnej tkaniny i zawieszonej pod sufitem. Podstawową zaletą jogi w powietrzu jest „pozbycie się” ciężaru własnego ciała, który ze stawów i kręgosłupa przeniesiony zostaje na chustę. W chuście można siedzieć, stać, leżeć.  Wykonywanie ćwiczeń w podwieszeniu rozluźnia i relaksuje.

** osoby zainteresowane proszę o wcześniejszy kontakt przez SMS na nr 609685118


Joga w ciąży* 

joga w tym wyjątkowym okresie pomaga utrzymać oczekującą matkę w zdrowiu, a dziecku w jej łonie zapewnić prawidłowy rozwój. Asany wzmacniają mięśnie miednicy i poprawiają krążenie krwi w okolicy miednicy, wzmacniają narządy rodne, ćwiczą kręgosłup, który stopniowo musi znosić coraz większy ciężar, uelastycznia biodra, miednicę i wnętrza ud, rozluźniają brzuch. Przed rozpoczęciem praktyki , koniecznie należy zasięgnąć porady lekarza, czy nie mam przeciwwskazań do praktyki. W przypadku prawidłowego przebiegu ciąży bez obaw można praktykować, do ostatniego miesiąca ciąży a nawet dnia.

*zainteresowanych proszę o wcześniejszy kontakt telefoniczny 503062536 lub mailowy ewa@jogabialystok.com.pl  

 


Kategorie: Joga Blog

Dodaj komentarz

Order form

Please fill out the form and we'll get back to you asap